Krizová komunikace s médii

2012  |  194 stran
Krizová komunikace s médii
0%
Jazyk: cs

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na konkrétní problémy, ale i praktickou pomůckou, použitelnou tehdy, kdy se do krizové situace sami dostanete.

Pro komentování je nutné být přihlášený.
Nemáš účet? Nevadí, rychlá registrace!

Zatím nejsou žádné recenze k této knize

Postavy

Postavy z knihy


Zajímavosti

Informace o zajímavostech filmu.

Hodnocení

0%

Pro hodnocení je třeba se Přihlásit!

Krizová komunikace s médii

Sdílet na:

Tagy