Řízení výroby a nákupu

2007  |  Business logistics  |  376 stran
Řízení výroby a nákupu
0%
Jazyk: cs

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.

Pro komentování je nutné být přihlášený.
Nemáš účet? Nevadí, rychlá registrace!

Zatím nejsou žádné recenze k této knize

Postavy

Postavy z knihy


Zajímavosti

Informace o zajímavostech filmu.

Hodnocení

0%

Pro hodnocení je třeba se Přihlásit!

Řízení výroby a nákupu

Sdílet na:

Tagy