Internetová publicistika

2011  |  209 stran
Internetová publicistika
0%
Jazyk: cs

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line médií.Publikaci jistě ocení všichni studenti žurnalistiky a mediálních studií, publicisté pracující s on-line médii a píšící pro ně a lidé zajímající se o problematiku fungování žurnalistiky v prostředí internetu.

Pro komentování je nutné být přihlášený.
Nemáš účet? Nevadí, rychlá registrace!

Zatím nejsou žádné recenze k této knize

Postavy

Postavy z knihy


Zajímavosti

Informace o zajímavostech filmu.

Hodnocení

0%

Pro hodnocení je třeba se Přihlásit!

Internetová publicistika

Sdílet na:

Tagy